Η κομμωτική τέχνη σίγουρα είναι μια τέχνη όπου θέλει ταλέντο, χάρη και αγάπη προς αυτήν, ώστε να δημιουργεί μία αυτοδιάθεση η οποία θα βγάζει από τον δημιουργό της αυτή την αύρα που κάνει τη διαφορά και κερδίζει τις εντυπώσεις όπως και σε κάθε τέχνη. (Μουσική, ζωγραφική, γλυπτική, αγιογραφία κ.α)
Σίγουρα εκτός τη χάρη,την αγάπη και το ταλέντο βέβαια συμβάλλει και βοηθά στο να γίνει κάποιος αρκετά καλός και η επίπονη εξάσκειση, ενώ το ιδανικό γίνεται με την μέθεξη και τον δύο όπου βλέπουμε άριστα καλλιτεχνικά, άρτια αποτελέσματα σε συνδυασμό φινιρίσματος, χρόνου, κερδίζοντας εντυπώσεις, βλέμματα και δημιουργόντας μια νέα τάση ή μόδα μέσα από την ροή της φυσικής φαντασίας.
Σήμερα όμως οι τάσεις πολλές φορές είναι στημένες από την βιομηχανία ομορφιάς και κατευθυνόμενη εξοβελίζοντας τη φυσική ροή και δημιουργηκότητα των ταλαντούχων δημιουργών.
Αποτέλεσμα όλων αυτών σε συνδυασμό με την αδιαφορία των θεσμών και την έλλειψη ταλέντων έχει διαμορφωθεί μια ατμόσφαιρα ώστε να μην υπάρχουν κομμωτικά χέρια που να μπορούν να αναδείξουν και να υποστηρίξουν το χώρο για να βρεί την παλιά του αίγλη.
Έτσι σπάνια θα συνατήσουμε στις μέρες μας νέα ταλέντα, φτιάχνοντας όμορφες vang, κότσους ή βραδινά χτενίσματα τα οποία δύσκολα θα ξεχαστούν, παραμένοντας σε απλά ίσια χτενίσματα, εμπορικά και εύκολα με αποτέλεσμα να ξεχαστούν τα καλλιτεχνικά χτενίσματα η περμανάντ η οποία ήταν υποβοήθημα στο κράτημα αυτών και κατά συνέπεια η μείωση στη συνέχεια των ανταύγεων και της βαφής.
Όλη αυτή η αδιαφορία είχε σαν πλήγμα την πτώση της κομμωτικής η οποία θα επανέλθει όταν θα σταματήσει η αδιαφορία και η αδικαιολόγητη συνεχείς πτώση τιμών, ξεφτίζοντας και υποβαθμίζοντας τον δημιουργό και την τέχνη.
Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε πως η λέξη φθηνό βγαίνει από την αρχαία λέξη φθίση που σημαίνει φθορά άρα η ίδια η λέξη μας υποδεικνύει με τον ορισμό της την πραγματικότητα. Όταν βλέπουμε κάτι να φθήνει δηλώνει πτώση και σίγουρα οι τιμές του κλάδου έχουν υποτιμηθεί σε μεγάλο βαθμό που σίγουρα είναι ένα αποδεικτικό στοιχείο για την πτώση του.